Skip to main content

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Vannak még kérdéseid a myKiK törzsvásárlói kártyával kapcsolatban?

A myKiK törzsvásárlói kártya programban való részvételre többféle lehetőség is van:
 
Regisztráció üzleteink egyikében:
Kérd munkatársaink segítségét az alkalmazás letöltéséhez és az adatok megadásához. Mindössze a nevedre és az e-mail címedre lesz szükségünk, és már kész is!
Ha engedélyezed, hogy e-mailben is felvegyük veled a kapcsolatot, akkor mindig naprakész leszel, és exkluzív kedvezményeket és személyre szabott ajánlatokat küldünk neked.
 
Regisztráció a myKiK alkalmazáson keresztül:  → vallalat.kik.hu/mykik-app töltheted le a myKiK alkalmazásunkat, és regisztrálhatsz a törzsvásárlói programba.

Nem, a myKiK alkalmazást letöltheted mobiltelefonodra is és ott aktiválhatod törzsvásárlói kártyádat, amelyet aztán munkatársaink bármelyik üzletünkben a pénztárnál egyszerűen be tudnak olvasni. A digitális törzsvásárlói kártyát itt töltheted le → vallalat.kik.hu/mykik-app

Igen, a digitális törzsvásárlói kártya mellé szívesen biztosítunk egy hagyományos törszvásárlói kártyát is. Kérd bátran munkatársaink segítségét az üzleteinkben. A törzsvásárlói kártyád számának vagy az adatellenőrzéshez szükséges személyes adataid megadásával rögtön megkapod a hagyományos törzsvásárlói kártyádat és azonnal használhatod azt.

Igen, mindkét kártya össze van kapcsolva, így mindkét kártyát használhatod vásárláskor. A kártya és az alkalmazás használatakor is nyomon követjük vásárlásaid számát. Kérjük, vedd figyelembe, hogy az alkalmazásban is regisztrálnod kell és pontosan ugyanazokat az adatokat kell megadnod, mint a regisztráció során. 

Aktuális vásárlásaid számát a myKiK alkalmazásban bármikor megtekintheted. Ott azt is láthatod, hogy hányszor kell még vásárolnod a következő törzsvásárlói kedvezményedig. 

A törzsvásárlói kártya aktiválásától kezdve az üzletekben történő összes vásárlás beleszámít a törzsvásárlói kedvezménybe. Tehát akár két éven keresztül is gyűjtheted vásárlásaid számát, hogy részesülj a törzsvásárlói kedvezményben.

A célunk, hogy a myKiK programmal különleges és személyre szabott vásárlási élményt nyújtsunk neked. Ezért igyekszünk a kedvezményeidet személyes érdeklődési körödhöz és kedvenc témáidhoz igazítani. Így lehetséges, hogy néhány kedvezményünk személyenként eltérő.

Ha beleegyezésedet adtad ahhoz, hogy személyre szabott ajánlatokat kapj e-mailben, akkor rendszeres időközönként exkluzív ajánlatokat tartalmazó kuponokat küldünk. Ha még nem adtad meg a hozzájárulásodat, de szeretnél személyre szabott ajánlatokat kapni, akkor ezt bármikor megteheted. Természetesen a hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod.

A kuponokat üzleteink egyikében történő vásárláskor válthatod be.
 
Egyszerűen mutasd be a kuponod, legyen az hagyományos vagy digitális. Az üzletben munkatársaink gondoskodnak minden egyébről.
 
Kérjük, vedd figyelembe az egyes kuponokhoz tartozó beváltási feltételeket és időszakokat.

Az akciókhoz kapcsolódó kuponok érvényességi időszakai eltérőek lehetnek. Az érvényességi időszakot megtalálod
 
- magán a kuponon és/vagy
 - a hozzátartozó kísérőlevélben
 
A törzsvásárlói kedvezményed az 5. vásárlás után válthatod be egy általad választott termékre, a kézhezvételtől számított 8 héten belül. Naponta csak egy vásárlás számít.

Ha a továbbiakban nem kívánsz részt venni a törzsvásárlói kártya programunkban, többféle módon is leiratkozhatsz. 

 E-mailben:
 Küldj nekünk egy e-mailt a vevoszolgalat@kik.hu címre a felmondási kérelmeddel, amelyben megadod a vezeték- és keresztneved (nem kötelező a születési dátum) és a kártyaszámod.
 
Postai úton:
 A lemondást postai úton is elküldheted nekünk az alábbi címre: 
KiK Textil és Non-Food Kft.
Hengermalom út 19-21
1117 Budapest                                                                                                                     

Telefonon:
Ügyfélszolgálatunkat a 06-1-433-1342-es telefonszámon érheted el. Az ottani munkatársaink szívesen segítenek a törzsvásárlói kártya programból történő törléseddel kapcsolatosan.
 
Mivel folyamatosan fejleszteni szeretnénk magunkat és programunkat, természetesen örülnénk, ha rövid visszajelzést adnál nekünk és megadnád a felmondásod okát.
 
A felmondásodat követően, adataidat töröljük az törzsvásárlói kártya rendszerünkből. Az adatvédelemről további információkat itt találsz → http://vallalat.kik.hu/mykik-adatvedelem 
Vásárlásaidat a továbbiakban nem gyűjtjük és nem kapsz tőlünk többé semmilyen ajánlatot.

Egyszerűen lépj kapcsolatba üzleteink egyikével. Munkatársaink szívesen segítenek az új kártya kiállításában. Természetesen a digitális törzsvásárlói kártyát akkor is bármikor használhatod, ha a hagyományos törzsvásárlói kártyád megrongálódott vagy elveszett. Nincs még digitális törzsvásárlói kártyád? 
A myKiK alkalmazást itt töltheted le →  https://vallalat.kik.hu/mykik-app

Az adataid védelme természetesen különösen fontos számunkra. Az adatvédelemmel kapcsolatos részletes információkat itt találsz → vallalat.kik.hu/mykik-adatvedelem

A myKiK törzsvásárlói kártya programunk feltételeit itt találja → https://vallalat.kik.hu/mykik-reszvetelifeltetelek
A myKiK részvételi feltételek nyomtatott példányát kívánságodra egy általad kiválasztott üzletünkben át is veheted. 

Ügyfélszolgálati csapatunk szívesen segít neked a törzsvásárlói kártya programunkkal kapcsolatos minden kérdésedben. Elérhetsz minket telefonon a 06-1-433-1342 -es számon, e-mailben a vevoszolgalat@kik.hu címen vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül  https://vallalat.kik.hu/kapcsolat 

A myKiK törzsvásárlói kártyádat bármelyik üzletünkben használhatod.
A legközelebbi üzletünket itt találod → vallalat.kik.hu/uezletkereso Egyszerűen mutasd fel a törzsvásárlói kártyádat a pénztárnál minden vásárlásodkor.

Természetesen szeretnénk veled kapcsolatban maradni és örülnénk, ha bármilyen változásról tájékoztatnál minket. Legyen szó költözésről, névváltozásról vagy új e-mail címről.

Kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal: telefonon a 06-1-433-1342 számon, e-mailben a 
vevoszolgalat@kik.hu címen vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül https://vallalat.kik.hu/kapcsolat 
 
A myKiK alkalmazásban lehetőséged van arra is, hogy saját magad módosítsd adataidat . Ehhez egyszerűen jelentkezz be. Adataidat bármikor ellenőrizheted, módosíthathatod vagy kiegészítheted az "Adataim" menüpont alatt.

Ha egy kupon nem váltható be, annak különböző okai lehetnek:
 
- A kupon már lejárt
 - A kupont már beváltották
 - A kupon nem érvényes az általad kiválasztott termékekre.
 - A kupon beváltásának feltételei nem teljesültek (pl. minimális vásárlási érték, minimális darabszám nem teljesült).
 
Ezért kérjük, mindig vedd figyelembe az erre vonatkozó feltételeket. Ezeket közvetlenül a kuponon vagy az erre vonatkozó levélben találod. 

Igen, egy vásárlás alkalmával több kupont is beválthatsz.

Ebben az esetben a kuponon szereplő kedvezmény nem kerül visszatérítésre. Ha több terméket vásároltál és csak egy részét küldöd vissza, akkor az adott termék(ek) kuponon szereplő kedvezménnyel csökkentett árát térítjük vissza.(Tehát azt amennyit a vásárlásodkor kedvezményesen fizettél.)

Amint megkaptad a törzsvásárlói kedvezményt, azonnal beválthatod - függetlenül attól, hogy egy előző vásárlásod visszaküldted .

Ha még "gyűjtő funkcióban" vagy és egy teljes vásárlást visszaküldesz, akkor előzményeidből az is törlődni fog.

Ha csak a vásárlás egy részét küldöd vissza, az természetesen továbbra is beleszámít a törzsvásárlói kedvezményedbe. 

Ha nem kapsz tőlünk hírlevelet, annak különböző okai lehetnek:
 
Még nem vagy feliratkozva hírlevelünkre. Ha a jövőben szeretnél digitális leveleket kapni tőlünk, egyszerűen add meg itt az e-mail címed→ vallalat.kik.hu/newsletter-subscribe
 
Lehet, hogy rossz e-mail címet adtál meg a regisztráció során. Kérjük, ellenőrizd ezt és szükség esetén javítsd ki az e-mail címet a vevőfiókodban, vagy lépj kapcsolatba a vevőszolgálattal (telefonon vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül).
 
Lehet, hogy hírlevelünk a spam mappában landolt. Nézd meg ott, és helyezd át az e-mailt a "beérkező levelek" mappába. 

 Az is lehetséges, hogy a postafiókod megtelt és a hírlevelet nem lehet kézbesíteni. Ebben az esetben kérjük, ürítsd ki a postaládádat.

Ha a vásárláskor már rendelkezel törzsvásárlói kártyával, akkor vevőfiókodhoz természetesen még 7 nappal később is hozzáadhatod a vásárlásod. Ehhez kérjük, küld el e-mailben (vevoszolgalat@kik.hu) a blokk fényképét ügyfélszolgálatunknak, megadva a teljes nevedet (a születési dátum nem kötelező) és a törzsvásárlói kártyád számát. A vásárlás ezt követően a fiókodban jóváírásra kerül. 

Ajánljuk továbbá myKiK alkalmazásunkat és az ott elérhető digitális törzsvásárlói kártyát - így mindig nálad és kéznél van törzsvásárlói kártyád.

Kérjük, ellenőrizd vevőfiókodat, hogy e-mail címed helyesen van-e megadva. Ahhoz, hogy e-mailben megkapd születésnapi utalványodat, kérjük, győződj meg arról is, hogy megadtad születési dátumod és beleegyezésed adtad ahhoz, hogy ilyen módon küldhessünk neked ajánlatokat. Ha mindezek nem állnak fenn, kérjük, vedd fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a 06-1-433-1342 -as telefonszámon, a vevoszolgalat@kik.hu e-mail címen vagy kattins ide  → vallalat.kik.hu/kapcsolat és töltsd ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat.

Nem, a myKiK törzsvásárlói kártya személyre szabott, ezért nem ruházható át más személyekre. Ha egy másik családtag vagy barát szeretne egy saját myKiK törzsvásárlói kártyát, a tagság egyszerűen és ingyenesen igényelhető valamelyik üzletünkben. Alternatív megoldásként a digitális myKiK alkalmazás is letölthető innen → vallalat.kik.hu/mykik-app

Nem, a myKiK törzsvásárlói kártya csak Magyarországon érvényes.

 

Itt iratkozhatsz fel a hírlevélre → 
vallalat.kik.hu/newsletter-subscribe
 
Ha a továbbiakban nem kívánsz hírlevelet kapni, kattints az egyes hírlevelek végén található "Leiratkozás a hírlevélről" linkre. Ekkor az  
e-mail címed törlésre kerül a levelezőlistáról és a továbbiakban nem kapsz tőlünk digitális leveleket.

Ha beleegyezésedet adtad ahhoz, hogy személyre szabott ajánlatokat kapj e-mailben, akkor rendszeres időközönként exkluzív ajánlatokat tartalmazó információkat és kuponokat küldünk. Ha még nem adtad meg a hozzájárulásodat, de szeretnél személyre szabott ajánlatokat kapni, akkor ezt bármikor megteheted. Természetesen a hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod.
 
Ha nem utasítottad el, hogy postai úton keressük meg, akkor alkalmanként ezen a módon is kaphatsz információkat és kuponokat.
 
Rendszeresen és bizonyos események alkalmával (pl. születésnapodkor, ha annak időpontját megadtad) kuponokat küldünk, melyekkel kedvezményeket adunk és beválthatsz a következő vásárlásodkor.

A tervezett nyereményjátékokkal kapcsolatban, e-mailben, a közösségi médiákon vagy más felületeken keresztül informálunk. Érdemes tehát időről időre ellenőrizni a felületeinket és figyelni a postaládádat. 

A myKiK törzsvásárlói kártya ingyenes és semmilyen költséggel nem jár.

Üzleteinkben a termékek ennek megfelelően vannak megjelölve és ezek havonta változnak. 

Menj be üzleteink egyikébe és szólítsd meg munkatársainkat. Ha megadod a törzsvásárlói kártyád számát, akkor egy napig szívesen félre teszünk neked maximum 5 terméket.

A lehető legjobb szolgáltatást szeretnénk nyújtani ügyfeleinknek. Ezt akkor tudjuk a legjobban megvalósítani, ha biztosak lehetünk abban, hogy a terméket valóban neked rakták félre és ezzel egyidőben nem kell további személyes adatokat kérnünk tőled.
Nem csak a termékek félretétele törzsvásárlói kártyánk egyetlen előnye. Minden 5. vásárlás után 20% kedvezményt adunk egy általad kiválasztott termékre, valamint rendszeresen személyre szabott ajánlatokat küldünk, csere e-nyugtával és még sok más lehetőséget kínálunk neked.